zaterdag 7 februari 2015

Messenslijper

De C1000 heeft momenteel een messenactie.

Knife Schleiffer
En naast messen, hebben ze ook gerelateerde attributen, daarvan kocht ik een messenslijper voor mijn volle kaart zegeltjes. Ik vraag me dan altijd meteen af, of zoiets nu wel echt werkt. Ik heb ook zo'n aanzetstaal, en zo'n ding doet eigenlijk niks. Toen ik bij de C1000 dus een messenslijper kon kopen, was ik bang dat de messen er niet echt scherper van zouden worden. Ik had met mijn vingers gevoeld, want een echt scherp mes, dat kun je voelen, tot bloedens toe, en het viel vooralsnog tegen. Maar gisteren kipfilet met mijn net geslepen koksmes gesneden, en uitjes voor de pindasaus, en het verschil was toch wél te merken. Ik moet nu wel uitkijken voor mijn vingers bij het uien snijden, want het gaat nu als een warm mes door de boter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten