Er maar eens een mailtje aan gewaagd naar alleeninkt.nl hoe zij denken dat mijn emailadres toch bij goedkoper.nl terecht kon komen. Ik werd afgepoeierd met wij zijn goedkoper.nl niet, doei! Toch maar teruggemaild, en verteld dat ik me niet zomaar laat afschepen door de klantenservice, en dat ze toch wat uit te leggen hebben. Weer kreeg ik als antwoord dat zij goedkoper.nl niet kenden en er niets mee te maken hadden. Nog omslachtiger uitgelegd dat het onmogelijk is dat mijn email-adres vanzelf van het ene naar het andere klantenbestand verhuist, en dat het adres ofwel is verkocht (dat is verboden volgens de AVG) ofwel is gelekt (dan moet dat worden gemeld bij de ACM, binnen 24 uur). Weer kreeg ik een mailtje terug dat ik maar beter contact op kon nemen met goedkoper.nl want alleeninkt.nl wilde geen uitleg geven, en vond het vooral mijn probleem.
Goedkoper.nl nam de telefoon niet op, en reageerde ook niet vlot op de mail.
Daarom maar aangifte gedaan op de website van ACM.nl wegens illegale verkoop of lekken van e-mail adressen.
Goedkoper.nl nam de telefoon niet op, en reageerde ook niet vlot op de mail.
Daarom maar aangifte gedaan op de website van ACM.nl wegens illegale verkoop of lekken van e-mail adressen.
Het hoeft me toch niet drie werkdagen te kosten om hier antwoord op te krijgen?
Erg he. Ik zou het ook op een publieke review site van hun posten zoals https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_X43DD5676B13A221B37C1B91DF8BFC1F1.html . Zoiets wil nog wel eens wat wakker schudden. Mijn ervaring is dat de ACM er te weinig mee doet.
BeantwoordenVerwijderen