dinsdag 22 november 2016

De bezorger is onderweg...

Gisteren kreeg ik allemaal e-mailtjes van Bol.Com. Ik was ingeschreven op de nieuwsbrief, ik had een bestelling gedaan met mijn credit card, en ze gingen voor me aan de slag. Ik was nogal verbaasd, want ik had de hele dag op mijn werk gezeten, ik had niets besteld, en zat net in de auto. Het bleek naar het e-mailadres van mijn dochter te gaan (haar mail wordt naar mij geforward), maar die had ook niets besteld. Thuisgekomen eens uitgezocht, het ging naar een adres in Belgiƫ, naar een persoon met dezelfde voor en achternaam als mijn dochter, maar die had (ik denk per ongeluk) het e-mailadres van mijn dochter gebruikt. Ik heb nog op FaceBook gezocht naar deze persoon, en ik denk ook wel gevonden, maar nog geen contact gekregen.

Vandaag kreeg ik een mailtje dat de bestelling onderweg was. Maar de postbode zal ons huisje vandaag voorbij rijden, en de naamgenoot van mijn dochter zal dubbel verrast zijn dat haar pakketje zonder aankondiging toch wordt bezorgd ;-)

1 opmerking: