zondag 1 maart 2015

Win-Win-Speakers

Lange tijd terug hadden we speakers gekocht, maar ik gebruikte een setje dat ik 25 jaar geleden in Utrecht had gekocht, maar die hadden best een irritante brom. Dus had ik dat ouwe Logitech-setje opgezocht, het bleek bij mijn zoon op zijn kamer te staan, maar bij mijn weten werd het nooit gebruikt.

De 2.1-speakers hebben meer bas, dus het geluid is heel lekker, maar mijn zoon vertelde dat hij die speakers wel gebruikte, als er niemand thuis was. Ja, dan hoor ik het niet ;-)

Maar nu kon ik kiezen, voor hem iets nieuws kopen, of voor mij (of terug naar die ouwe brom-boxen, maar dat was geen goede optie). Na het hele internet afgespeurd te hebben, kwam hij zelf op het idee om een stereo-setje te kopen, waar je ook je computer via de line-in op kan aansluiten. Dan heb je én speakers, en een radio.

Nu, dat was inderdaad een win-win-situatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten